2016年7月9日 星期六

16-5-14貝澳一天遊


一早狂風雷暴!但改變吾到我的決定!老馮放我一日假!
出發!!現天氣吾錯!!!


貝澳地標!!



東涌巴士站!


嘿嘿!約左老友記!!


 
最緊要大家有共同興趣!!
 

來到喱处就快到營地啦!



 
 好旺場!!排队攞位!


我一日遊都冇所謂!


 
 遇到營友!!其實係知一定遇到!


我好耐冇出艇啦!揾一日啦!!


地雷陣!!


喱個陣防Billy(牛牛)!!


甘爆都揾到張枱!而且有海景!超正!!



准備出動!
 



我去八卦下!

 

貝澳的沙伯特别多人掘!


多!


勁多!!
 


等你俩出桿先!


又遇到熟口熟面的營友!



 
 最開心都係D小朋友!

 


玩的時間過得特别快!


 
准備 晚餐!
 
















 
齊動手好快開餐啦!

 

時間啱啱好!

 

回家啦!886!

沒有留言:

張貼留言