2016年7月22日 星期五

2016-6-12貝澳二日一晚

臺灣返港休息左2日!老馮還放緊假!
入貝澳啦!





二日一晚輕便裝!


東涌巴士站乘3M!出發時就知天氣麻麻!



一睇喱條飛魚就知自己友!紥營紮得巧靚!


駛吾駛咁吾想見我!咁啱撞到你啫!



紅紅綠綠又幾醒神!


幾大陣容!叻女!



咁熟口熟面!好似又吾想見我!


俾面 隨便應付下我算啦!



喱個人費事理我!自便啦!
 

隔離個冇眼睇!


 出手啦!今晚要加餸!

 
個個吾執輸!
 

 齊揾食!




我地岸邊玩!


佢地海上玩!
 




大家齊齊玩!
 
 
睇我都幾投入!
 


幫手揸下桿啦!


老馮幾開心!
 
 

喱條丁公爺爺 老馮釣!我釣魚仔都好玩!


今晚两味!滚魚湯和煎魚!


大退潮!


又去揾食! 


我地喜歡掘三角蜆!够食就收工 !

 

老馮有要求就要自由做!
 

吾該四人餐!



寧靜好享受!


落足成晚!大風大雨!出去八下!!


我小棚都頂得住!



隔離冇事!


喱邊差D啦!頂位先!



喱條飛魚當然冇問題啦!否則游落海啦!


 
吹南風所以我擋住喱邊風位!



 私人泳池! 一睇就知幾大雨!

 

幾大風!



 

Billy(牛牛)又搞破壞!



撕爛個營偷食!



嘆完個方便快速的午餐!執包衭啦!



落雨濕漉漉!到處都是沙!清洗下免得帶返D沙返屋企!
防水袋入住返去再吹乾!


 假期特别車!好靚哦!

 


886!貝澳! 

 

 

沒有留言:

張貼留言