2016年7月27日 星期三

2016-7-23拍拖西貢大灘一日遊

 
老馮近來又喜歡玩返釣魚啦!
一日遊我俩隨時出發!






西貢早餐!


94巴士大灘落車!


由此路行可去到灣仔營地!



天氣炎熱!浸下山水涼浸浸!


 
 環境優美!
 


老馮四周探下環境!



咸淡水!


多謝老馮的禮物-最新款太陽遮!



 
幾駛得!


 
 條路都幾好行!
 


今天的目標在此!


 
 冰凍飲品降下温!


不知老板玩幾耐!等我撐返個金仔先!

 
 

等老馮試玩下先!


 
 中午實在太熱!我都係避一避!
 


做下功課!




 
 見到喱情境!我地就一定會閃!
 


執嘢!



跟住馬騮通山走!天涯海角都要去!


心思思!再玩過!


最爛玩係佢!



對住個大海心情特別靚!




 
 過手癮!
 


好大隻仔!沒有工具!


 
 我忍吾住都出桿啦!


 
 好密手!


一齊玩!
 


真開心!
 


 


水漲啦!我閃!



下次再玩過!


 
 帶齊裝備!行夜山冇問題!


 
清涼山水當然浸一浸!


有緣!


吹下水!


我俩轍啦!老友你慢慢玩!


黃昏釣一陣!魚獲OK啦!


886!再見!

沒有留言:

張貼留言