2016年7月11日 星期一

2016-5-19吃喝玩樂江西南昌之遊

今次老馮放我大假! 
好嘢!!我又可以盡情玩樂!!


 
好耐冇坐過喱D火車!!
晚上八點幾开車!雖然時間較長!
早上六點幾瞓醒就到南昌!
出發啦!!
 
 
 

 
 香港有伴一齊去!冇所謂就試下啦!
睇來并不是想像中那樣!床舖都好乾淨!



出發時超熱!到南昌時凍左好多!
好彩帶備足够衣服!
車外落緊大雨!吾怕有准備!


老友記办事我放心!佢一早就等緊我地!
一齊都幫我安排好!食完早餐直接送我返酒店!


休息片刻後已開始吃喝玩樂的旅程!



吃喝!




 第二天開始玩樂!


南昌的美食!



盡情玩樂!


男女高!中!低音都齊!



 我還要趕另一個場!突然變左紅姑!


南昌市中心!

 

南昌 八.一起義記念館!


真沒想到我的到來那么受歡迎!好感動!!!
四十年啦!大家沒忘記我!!
再忙再遠也來見見面!!!


女高音為大家高歌一曲!!這場面有D激動!



吃吧!
 




從前的小伙伴!個個都很棒!
 

 

從前的舞蹈演員!都來啦!我真沒想到! 
 
很想很想去轉一轉!南昌變化萬千!
 
 
 
飛上天空!祝大家身體健康!
 

爽呀!夜景超正!


 
落樓送客時遇上小插曲!電睇直沖九樓!吾上吾落!

外面有人開吾到!我唯有電110消防好快到!
好彩我幾時都有腰袋跟身!按鐘都冇人聽到!
 

昨晚的事好快忘記!


今日去灣里農莊!


 
天氣超正!


舞蹈老師忍不住過下瘾!邊玩邊欣賞農家菜!



來到山上!當然要去遊一遊!
都有人來露營!下次我都個營來玩下!


吾少人揸車上來!!我地七架車都要揾熟人先可泊喱处!



 






~




因時間關係要去另一農莊晚餐!
但我好想在這山裹轉個圈!
俾一個鐘我!GO!GO!GO!


馬不停蹄!!








准時返到!



睇來又要好夜返酒店啦!


睡醒又係去食!來左幾日都未行過街!


 今日已經有多人要飛啦!多謝大家!
下次再會又不知幾多年!大家身體健康就可以行多次!
 



再來高歌一曲!!886祝大家一路順風!!





食飽要消化下! 



明天我也回港啦! 再兜下風!

 
 







咁多天辛苦你啦老友記!


回程我都係選擇搭高鐵!六個鐘到深圳!



 好快返到香港!要减磅啦!
日日食食食!!!


 
難忘的回憶!!886!!
 

 
 

沒有留言:

張貼留言