2016年7月12日 星期二

2016-5-29村民聚會

 

今日又是村民聚會的日子!



同老馮早D出去拍下拖!


好快到左!


老馮似吾似踩單車來!


Hi!咁啱!


有得玩我當然第一啦!


同我玩啦!吾好吾彩我!!




上去天台吸下大自然的空氣!

 




帶返D手信同村民分享!



大家陸續到!


 

幾開心!



大家聚會都帶D食物或用品分享!


三點三下午茶!


 

好似好耐冇見!大家幾開心!

 

樓上開工啦!
 




 
 
熟手女工!幾快包好!
 
 

 
 
男士點燈啦!
 
 
開埋檯!
 

 
 你俩兄弟等食!
 


我負責做記錄!大廚出馬!


 
 睇來好好味!我吾係試味!
 


 
 喱处有三位評判試味!



味道如何!

 

玩嘢!食完先話你地知!
 


靜雞雞俾D我食啦!
 
 

都係外邊舒服!



我的晚餐!



豐富的晚餐!


生果!

 

甜品超正!


 
食飽就閃! 下次再見!
 



 
 886!臺灣見!!
 

 
 

沒有留言:

張貼留言