2016年7月22日 星期五

2016-6-19望東灣二日一晚釣魚

 
望東灣!好寧靜的地方!我喜歡!




 
又有得出發啦!當然是我老馮決定啦!輕便裝!


東涌早餐!


世界真係細!又遇朋友! 


喱俩個當然吾係咁啱撞到正啦! 

 
3M一上山就落雨!


伯公坳壞車!


等支援!


好快搞惦! 


准备就绪!慢慢行!




阿仔細個好喜歡捉蟹仔玩!


貝澳營地後花園!




實再太曬!行快D!
 

貝澳沙灘大退潮! 


最難行喱段路!老馮又怕熱!慢慢拖啦!


行半個鐘!


抖抖!順便等埋佢地二人!


前面就到目的地!




老玩童!


 少少人!


暫時碼頭得我同老馮!



俩位老友還未到!





抖順條氣先!




今晚四人包場! 


環保人士!


 
老馮做攝影師!




成晚時間慢慢玩! 


我喜歡啱少少先釣魚!先搭左個棚先!


老友一早出桿!


老馮也出桿啦!
 


黄昏邊我先出動!


密密手都幾好玩!


我多嘢玩!見到靚景忍吾住又要影幾張!



三心两意!都ok啦!


老馮煮晚餐! 


两人餐搞惦幾快!


喱邊努力緊!


 大家釣的魚由老友煮!


慢慢享受!


十一點幾有奇迹出現!

 
小魚中大魚個個超開心!
 

好重啊!



明天真係爆箱! 


太熱啦!好彩有大樹遮陰!


早午餐一齊慢慢嘆!
 



今日罷工啦!
 

熱辣辣還要帶大魚回家!


係時候起魚啦!


五點幾還甘晒!


 

 下次來喱处住一晚!


回程行得特别快!


時間啱好!天黑前行落山!


牛牛都怕熱!


行啦!下次再來玩過!


 
886!下次見!!
 

 
 

沒有留言:

張貼留言