2016年7月27日 星期三

2016-7-8約定老友灣仔釣魚

 約定老友入灣仔釣魚!



二日一晚輕便裝!

 

西貢早餐!



 
 好快入到黄石碼頭!
 


包船!




天氣酷熱!

 

 
 睇下老馮就知!超曬!!


 
 營地吾少營!
 


咁啱撞到!有緣!


最好就係打發老馮早D去釣魚!等我慢慢享受紮營的過程!
 


我喜歡近海邊!

 


幾個大營好靚!


老友到!我地齊出動!


大家努力!




喱個吾專心的當然是我啦!
 

老馮一心一意!



咁近落網唯有收桿!


我同老馮收獲都OK啦!


煮飯食啦!個個有得玩吾駛食!



 
 每人煮D!都好快有得食!


11點幾!喱俩位最爛玩!


 
 早午餐進行中!
 


 

 

三人繼續出動!
 


好開心!終於在灣仔見到多年的blog友!

 

886!有緣會再見!


我地四人搭五點大船遊船河!



知你倆位好身涼!坐正冷氣位!



未玩盡!

 
下午茶!
 

 等運到!



塔門 尾班船!


玩多一陣!碼頭坐下都幾舒服!


一睇老馮就知玩嘢啦!


冇眼睇佢!


冇魚釣!行行坐坐!

 


 月光光好靚!
 

 回家啦!今日魚獲忘記影!
 

886!下次再玩過!


沒有留言:

張貼留言