2016年6月3日 星期五

2016-4-29三日三晚東灣-長咀(下)

  
昨晚超級大雨!天氣不影响我地的心情!



大風大雨 落足成晚!双金頂得住!
 

 
 大自然爽!早餐都未吃就趕住去玩!
 
 

正!


山長水遠來到就是要喱種享受!



大家都超開心!
 




 睇下喱班大細佬又想玩邊科!
 



吾駛講!喱個最爛玩!
 



個個吾執输!


又係玩得幾開心!
 


 
環境一流!
 
 


玩完開伙啦!


真係食快餐!赶住又搬營!

 

我地喜歡對住個大海!三晚搬三次!動作速戰速決!




揾水源! 水源好重要!
 
 
嘩!原來內藏吾少!
 
 


今日有客到!搬上來大草地够曬寬廣!


大話村!
 

天氣稍為好轉!我即時上山頂影返幾張相!




山下好寧靜!两條村都是自己友!
 



喱班爛玩精也吾執輸!

 



係喱處住多幾日就正!
 
 
落山嘆個下午茶先!
 

再去另一邊探下個高人!



下次來喱邊睇日出一流!
 
 

准備晚餐!



一家一窩拾下拾下!
 


 今晚天氣暫時還好!



好靚的夜景!



 

 



 一早又嘻嘻哈哈!海景茶座嘆咖啡!
 

講數!


食飽先算!

 

 
 
來個大合照!食飽兵分两路!
 


 我照原計計劃行返赤徑!






依依不捨!其5人搭船黃石!


我地六人回程! 


 



雖然雨溦溦!但都比太陽晒住行舒服D!





邊行邊娛樂!慢慢享受大自然!


又同另一隊汇合! 

 


小休後繼續最難行一段路!





加油!




起程去開餐啦!



飲勝!



 

加油!!!
 
 

 
赤徑到啦!
 

終於完成全程!!




船長來接我地!



 
下次再見!886!!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言