2014年9月20日 星期六

14-816娥眉洲两日一夜(二)

 大自然多美啊......這麼寧靜環境我還是第一次見......值得來玩下......






真係幾早.....七點前就有人起身揾食......散步......我邊有咁早做功課......

醒左就去方便下......突然被這美景吸引住......所以上早課.....影影影......















咦我隔離半夜多左個住户.......


吾駛啊......我食一块包都要......包...剪.....




早餐自助......要食自便......







喱個厨房都幾.......



食飽又去玩......



海底世界就是這麼美......



好似一個浮臺......





喱帮超級爛玩精......



個個一樣....



有D嘆緊早餐......



有人已上左火山......






咩事......有人英雄救美......



醒......利害......




老馮咁快收工......



都有D成績......



都係好曬......坐下先......




幾大隻.....請邊個食......





私人請你食.......




有人食嗎?當然有.....


黑蜂都來食.......










要食就要煮......大家合作快趣搞惦個午餐.......



飲少D水都吾惦......




主人有得玩......我要睇住D嘢.....



西瓜冇冰凍都超正......


一睇我就知咩事......頂吾顺的太陽.......曬....曬....曬





姐姐你又剪........


等船來揾下娛樂啦.....




來個大合照.......




嘩!爽呀有淡水沖涼......好正啊.......





有船到啦......


開心到跳起.......





老馮知我要做工功課啦......吾該曬行多一轉幫我搬行李......


冇人清垃圾的地方.......我們一定要把它帶走......













轍啦.......影張美好的回憶.......








阿伯上吾上到啊......駛吾駛幫手.....




起錨......坐定定......開船......


姐姐又霸頭位......



夕陽......

巧遇營友......帮我地影張相......






同營友拍個合照......



886




沒有留言:

張貼留言