2014年9月19日 星期五

14-816娥眉洲两日一夜(一)

今日出發比較遲少少......一點黄石開船......目的地......娥眉洲......







 我地一慣作風坐小巴入西貢嘆早餐.......




去老字號......





嘩......一個鐘內食两次早餐.......真係第一次.......






壽星女.....



天氣十分靚......一定超多人出動......





 娥眉洲冇淡水.......所以要係黄石裝好食和洗用的水......



等齊人就開船.......船長一早到啦.......


船長......



 路經灣仔南營.......睇來都吾少人露營......




船長順便帶我地遊下船河......


好快到達目的地.......


今晚就在此紥營.......



又搶灘......






幾快.......迫不及待落水.....




成個沙灘超曬......我地必須快速起好飛魚......否則會中暑......


搞惦......舒服曬......


全隊搞惦......





 喱處真係浮潜的好地方......


 海中有個小島.......可以小息......




好平静......


 水退露出的石灘......



 好靚......


 冇淡水源當然少人來露營.......所以環境正......



跳螺多多都有.......


太陽落山就舒服曬......





飛魚是我們的飯廳......

喱個海鲜當越來越多嘢......


水母好靚......快放返大海啦......


又幾聽話......


 玩咩有獎遊戲.......有獎攞......




你有你玩......我有我吹......




各自開心......


今次利害......三娘教子......四個包伙......水吧.....厨房樣樣得.......



各位想食乜......開火.....






幾快手.....海鲜雜菜......





 快快快.....個個玩完水都餓啦......相機吾食住啦......





我要邊食邊煮......






 有冇人來乾一乾......




 老馮釣得咁少邊够食啊......我煎得好靚......相機冇食到.......



喱味我最愛......


小食......


夜間自由活動.......吹水指定動作.......


明天請早.......

 
 

沒有留言:

張貼留言