2014年10月22日 星期三

12014-10-18浪茄两日一晚

本來已決定出發地點.......但因吹四.五級東風.......所以临時改浪茄...... 

秋凉的天氣正是出發秋遊的好季節......一早六點起身.......

老馮話返工都冇甘早.......超級爛玩精......

浪茄





指定行程搭小已入西貢......



 集合地點嘆個早餐......





醫返個肚......行動.......的士.......東壩......


六人分两架的士.......




一睇就知佢有病啦.......去睇神醫.......嘿嘿......


晴朗的天氣.......人的心情特别爽......老頂話有得玩就開心......





各位.......



超靚的天.......當然要來個大合照啦......


時間吾早啦......人越來越多.......


都係時候起步......慢慢來.......









 


其實喱條路并不難行.......好快就到啦.......


差吾多行左一半啦.......

 


下面樹林就是營地.......等我玩下自拍......



我做先頭部隊揾返個靚位先......




老馮買左個新玩意掛住玩......

 好彩都揾到一張石枱開餐.......



就到啦......老馮還未落來.......



都係紮返之前個位.......



老頂到......人齊做嘢.......



起營啦......








幾好玩......馬騮爬树.......






老馮都吾係做嘢.......掛住玩嘢......



搞惦......今晚的飯堂......嘆下先......


浪茄露營靠晒喱條水源......


三點三......

各位准備行動啦......坐低個個吾想郁.......





 我就去做功課......影返幾張相先.......



有人走.......




又有人來......

















終於出動揾食.......


我繼續做我的功課......



真係好靚的大自然......這就是真正的露營生活......






 美......美......美极了.......





努力啊.......今晚餐靠你地.......


嘩!老馮咁懶......


有反應......



有料到.......

流嘢......

 



老馮去咁遠我冇得玩釣魚.....過吾到去......




今晚的的海鮮......















 釣魚就專心D啦......扭扭捏捏小心走左條大魚......



玩完收工......


黄昏啦.....我又來玩下.......


 


超級大風......
















 收獲麻麻......都够一餐......


開始預備晚餐......老馮劏魚.......我煎魚.......


超級大風......我唯有拉块營低布來擋風.......果然正......吾駛沙塵......










人多好辦事.......開餐啦......都幾豐富.......


一睇就知食得太飽.......


出去行下啦......今晚還要再戰.......嘩!黑麻麻......



時間啱好......同上次差吾多時間中第一條.......



老馮話一條够啦......明天還要行山路......




營友同星鱸繼續戰鬥.......嘿嘿......明天帶返屋企就辛苦啦......


都吾早啦......去沖返個涼早頭......




明天請早















































































































沒有留言:

張貼留言