2014年9月17日 星期三

2014-7-26三日二晚走營-蚺蛇灣-灣仔(一)

近來歡周圍去行下......約齊的營友齊齊去玩下.......目的地蚺蛇灣......

次共19人......但大家時間夾吾到......只好分三批時間出發.......





第一批9:30黃石碼頭集合上船......指定動作西貢食早餐......


睇來今日的天氣都係吾穩定......


 雨過天晴......明天會更好......第一批大家都准時......




船長......


齊人.......起程......









一瞬間就到啦......嘩!睇喱個表情就知有幾重......



我當然最快落船.......要交功課.......


一睇海面我立即閃......不是霸位......做嘢啦.......喱处冇瓦遮頭.......



最快速度放魚.......



 两條魚差少少可連體......等我著返件防水衫再努力......


好似差吾多啦......大軍就到......時間啱啱好......













喱塲雨都幾勁.......後面條溪好似山洪爆發.......





嘩由條溪直沖大海......真爛玩.......



吾駛望.......一齊去玩啦......
 

天上會有魚咩......雨水就有.......原来健健守株待兔......大海有魚跳......



雨停啦.......
 

第二批因大雨迟左登陸.......





四周濕漉漉......有個大廳摆下行李......慢慢先搞建築.......




都係起個飛魚先......搞惦.......


第三批到.......








今晚好熱鬧......





雨過天晴......


蚺蛇尖下一條村......





喱幾個爛玩精原來在此洗白白.......






幾享受......



佢地又玩咩.......


傻傻地......


最叻我......


又來估......








原來有人行山團團轉......天黑都吾知行到落來......




揾個假菠蘿煲下水清熱氣.......



超多人......雙重營......

一到天黑就玩煮飯仔.......


老規舉大家都要有貢獻.......請食飯擇日啦......這就是我玩露營一慣作風......





大家庭開餐啦......



小家庭同時間也開餐......




大家坐同條船當然要互相照應......大小家庭都係我營友......

但真冇意思我不能分两邊......只好同大家庭一齊......

大家來個大合照......齊齊開心.....


食飽飽當然吹下水.......我當然要做功課.......
 
每次出發都應留下美好的回憶......由其是難得去的地方......



利害......繩陣......


半夜一陣怪風吹斷左營友的營桿.......揾老馮求救......

終於搞惦可以安心瞓啦.......明天請早.......






















沒有留言:

張貼留言