2014年9月19日 星期五

2014-8-9两日一夜浪茄(二)

瞓左幾個鐘......太少啦......周圍一早就嘈吵......應係D人轍退......




剩下几個營......




醒左就開餐啦.......



營友指定動作.......煲粥.三文治......我珍珠雞咖啡.....



日頭我吾太有興趣釣魚......太熱啦......大家一致通過吾出桿......

理由一個冰箱已爆......又拎吾到......放棄啦......


人越來越多......


我影人......人影我......


 

牛牛多自再......

 老馮准備執嘢啦......計划下幾時可行上東壩......



搞惦......一樣咁多嘢......冇少到.......




喱條梯勁.......







睇來老馮想掉D魚......


小朋友話好辛苦.......



回頭一望真係吾 想走.....一晚太少啦......



老馮的背囊有四十幾磅......

我都有三十幾......



努力......加油......




駛吾駛call直升機......
 

下次再來.......






都好快到東壩......





有排未天黑......


好快出到西貢......消防車都收隊啦




886









沒有留言:

張貼留言