2014年9月17日 星期三

2014-7-26三日二晚走營-蚺蛇灣-灣仔(二)

 昨晚太好瞓啦.......一覺瞓到太陽高高掛.......日出同我冇缘.......






嘩!美女後面多個人.......日光日白冇咁驚......


天氣超靚.......蓝天白雲......真美.......









 難得喱個灘咁熱鬧.......




 

因喱處網絡好差......船長唯有揸船來揾我.......

有位營友身體吾舒服......需要提早2點轍退......我唯有分两批回程......



船長准時到啦.......我喜歡揾有責任心的船家......


港女出塲啦........真冇用......


大家要發揚群體精神.......





咩事....靚女上左船立即精神曬......

 差吾多啦.......




 吾該大家.......


 886












 再玩多一陣執嘢......





喱幾位還好努力釣魚.......


两日一晚時間太短.......個個都要返工好難夾時間......



 輪到我地拆營啦......六點船家來



 表演一人收天幕......



營友派西瓜.......正.....




好欣賞喱塊天幕......




喱條淡水......




老馮又玩嘢......想飛象過河.......





那那那......我都話玩嘢啦......



六時到......轍......






老馮梗要來帮我手啦......吾駛講大家都知我一定要做功課......
寫Blog冇相點分享......


 我喜歡自己影相同營友分享......而且可以即時send同群組營友分享.......



 難得的機會一定要影.......





大家齊心推啦......




回程由大杜揸船.......



細佬好玩啦.......拖住架船浮出黃石啦.......


最爛玩個還要坐頭位......



我灣仔繼續玩多一晚......


各位營友886......





沒有留言:

張貼留言