2014年7月20日 星期日

62014-6-14灣仔两日一夜


一到周未就想出發......本來老馮有嘢做......

突然十二鐘電我執嘢出發......真開心又有得玩......又可以見老友......

閘口有架私家車冇報想硬入......阻手阻腳......當然吾俾入啦......結果搞到我走船尾.....

啱尾班船開左......大杜話點解架巴士開得咁慢.......我揸就飛咁快......



果然飛到......嘩!好似幾好多人......



Hi!老友一睇到我就話......你終於出現啦......稍後先吹水......揾個海景位先.......


喱個景唔錯......啱有人走.......好快搞惦間屋......老友過來吹下水......



下面沙灘老友釣緊鱼.....聽到老馮的聲又見吾人......



老馮去釣魚......我當然去吹水......好耐冇見老友啦......


真開心......又見面啦......


 咁早准备晚餐......


指定動作影返個靚照先.......




 

穿隆.....做咩咁麻煩......放落海埋冇晒......


 咁米得啦.....装D水養住先.....




大廚都贊叻.......



 海膽_超正......




好好味......


 食左一餐先算......我個邊釣魚的人都未返......


嘩嘩!!爽啊......


班友揾食返來....... 現在開火......


人多好辦事......一陣搞惦.....大家都有貢獻......


 人齊開飯......


美味的飯後甜品.......



夜間活動.......


黑麻麻...搞咩嘢......浮潜玩魚蝦蟹......



下半夜落場長命雨......一早走晒D人.....
 


大風大雨我唯有收左睡房咁就最舒服......


嘆完個早餐先慢慢收.......


两日一夜時間太少.....又起又拆......但這是樂趣......



佢地就有排玩.....真開心......等老馮退休先啦......



俩人幾合拍......


最爛玩喱四人......



五點半啦......係時候轍啦......


Call大飛......



落大魚又遇水警查身份証......


 一個不漏.......


時間啱好......即時有巴士......


886下次再見!!









沒有留言:

張貼留言