2014年6月23日 星期一

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(七)泡瀨景點-指定營地


沖繩第七天啦......在這寧靜的環境之下......昨晚瞓得特别甜......
一早起身精神爽......忍唔住.....不是去厠所而是去做功課......
天氣實在太正啦......



昨晚有少少雨有D涼......所以擋住個門......


樹後面是大海......環境一流......


對面是煮食地方......營地不能煮食......




等我去巡視下......



喱邊營區超寧靜.......




另一邊有D小學生來旅遊......


一早就有人來清潔......



等我再兜個圈去海邊......












原來健健一早出來試下先......



由海邊可以望到我地的營......



睇來冇料到......阿建返來同老馮一齊煮早餐......


大厨出馬......
 

喱处不是茅廁......嘿嘿是放煮食爐......(似大陸的廁所)


茶水部......


 等我睇下有冇嘢可以速递......



差不多啦......


等我來配給......


第一次咁玩嘢......又幾開心......好彩個營係對面.......


又一個豐富的早餐......


點解全部女仔.......


睇來近住個海都冇得釣魚......尋宝啦......



都係去行街街......今日開始買嘢啦......


有嘢玩啦......


俩個傻佬.....


買啦......


玩啦......


樣樣想買......

 

未玩够......


叮噹帶返去啦......翔哥哥的手信.......


太热啦......降下温先......


玩出彩虹......



下一站......


佢地做咩......每日最頭的事.....揾垃圾筒.....



沖繩民間小食......



我最主要係睇魚具店......



我最鐘意喱個.....我買......


佢又二支買....




嘩!!釣大魚......



老細買單.....




今日是购物日......



喱個帶還去正.....不過太重啦......


又到時間e肚......










食過番尋味......


下一站......


買下嘢......又去玩嘢下.....




喱俩個見海就停.....



冇得頂.....吾落車實再太可惜.....


咁多日奔波我有少少感冒......發冷......但最後都忍唔住落車......



海邊散步幾浪漫.....


原來睇下人地有咩鱼獲.....


包到緊都好凍.....




後生真吾同.....


本來想係車上休息下......但 美麗的景色吸引我落車做功課.....


佢两個忍吾住手又玩下.....



我都去散下步.....




睇來夜左天氣涼好多.......老馮都要着衫.....



喱处露營都幾好......





喱個漁村都好乾淨......



村民有時間都玩下......





廁所都幾大.....去唱下歌仔.....



探下條村.....都係閃......有狗......




行左一陣精神D......


差不多要轍啦......


邊处的夕陽都是咁美.....



今日最後一站購物......



我地都算聪明.......一早決定食飽先返.....營地煮嘢太麻煩......



 超多人排等食.....


都係外賣......



大鑊9:30就關大閘.....


車入吾到去唯有泊後門......



















都係買返來食舒服D......





不知不覺買左咁多嘢.....


洗曬的錢冇錢用.....揾我喱個管家分錢......
算你地都幾聽話......好啦分就分啦......


又過時冇得沖涼......自己煲热水沖啦......食D药瞓一覺......明天會更好......
多謝分享.....繼續沖繩八......


沒有留言:

張貼留言