2014年6月12日 星期四

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(一)出發-酒店

期待左半年的時间......終於到啦.....沖繩九日-自駕-露營.....
係香港玩得多......試下外國又玩下......體會下不同環境露營......
今次組合四人......當然每人都發揮個人的長處......分工合作......
一個團體.....意見大家要一致......互相商量......
天氣對我來说并不擔心......随緣是我一慣的作風......
九日來我同老馮都努力影左好多靚相......以下同大家分享......
行程有多少出入.....


一早起身心情特別靚......嘆返個早餐出發啦......


又落雨......對我喱個爛玩精係冇問題......


吾少行李......我帶2個飛魚陪我們整個旅程......





 因今次露營.....所以我帶左
20粒18650電......5舊小米電......










本來打算臺灣停一晚......最後一致決定即日轉機......


由朝到晚......




 防水裝備全出動......


今晚住的酒店......需然好近......但大風大雨寸步难行......






夜啦...... 不要研究啦......


 老馮萬樣都要吹一輪......两位都幾俾面......


建建......最愛.......


老細找數......我喱個管家負責影相......



雞同鴨講......人地掉垃圾......我地問人要垃圾......
搞到人莫名其妙......但終於都明是要两個箱......


奔波左一日......係時候休息啦.......明天請早......


繼續分享......沖繩(二)


沒有留言:

張貼留言