2014年6月19日 星期四

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(三)去魚排釣魚-名護沙滩露營

旅行比返工還辛苦......今日是第三天 ......一定要有充足的睡眠......
一覺訓到天光......爽......又一個晴朗的天氣......一陣上魚排過手隱......


咩嘢都唔做.....先影返幾張相交功課......




藍天白云......好美啊......








掛住影......唔駛煮早餐......






實再太美......遊客都要來欣賞下......


忍唔住都要落海玩下



e完個肚......出發......



辦完手續就立即上船......


 寧靜的鱼村......



 两個阿四幾落力......


等埋我......吾好忘記我做緊工課......



開得船啦.....



名副其实的左右手......




到啦......


歡迎你地......


迫不及待......揾食......


喱個發燒友勁......


一人搞惦.......


我都試下......






四人都有少少成績......



加油......


够鐘回程......




睇來天氣麻麻......


喱班爛玩精還吾舍得走......




係時間揾地方沖涼......


排隊......



搞到落雨先返歸......


我地的家由喱处落......


我地間屋還在......真係有D擔心......


時間啱好......超級大雨......


點食呢......


够今晚晚餐......



老馮負責喱部相機.....檢查下......



咁開心.....


哦......原來有飯食......


還有湯飲......



BBQ建建最有興趣......好好味.......


去多幾次露營好快變大肥婆......


看來會落足成晚......


早頭......明天請早......
多謝分享......繼續分享(四)



沒有留言:

張貼留言