2014年6月14日 星期六

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(二)那霸-名護沙滩露營

 沖繩的天氣變化多端......昨晚狂風大驟雨......今早陽光普照......
我的心情就好似天一樣......超靚......嘿嘿......



打開酒店房的窗.....深呼吸.......爽......


都係實在D去食個早餐......嘩!老馮驚我吾飽.......


食飽去办大事......冇諗錯隔離......真的大事......
沖繩未見過高樓大厦......


昨晚狂風大雨留下D後果......


巡視下周圍的環境......非常寧靜......


終於到左办事处.....


租車公司......


當然是後生去办啦......


我同老馮去八卦下......



等我影返D相......


搞惦......取車......


稍等......


整個旅程必定......极需要......


返酒店取行李......


喱個旅程由建建負責揸車......老馮後座......


咦!老馮反應幾快......四人組合......三人有車牌......
但我同老馮個牌都過期......唯有辛苦建建......日頭吾准飲啤......晚上任飲......


出發.....


貓猫的興趣.....大家都有俾團費......所以要滿足各人的喜好......



好靚.....



多D了解當地的風俗習慣......



大家喜歡到的地方......魚市場......


嘩!嘩!嘩!


大開心啦......


男士特别喜歡食......



我只是幫手拎......又是男士最愛......


到我地女士啦......




正.....



食得真開心......


又食......食到吾停得......



掛住食......冇忘記還有好多地方要去......
巡視下周圍先......



必定要行的地方......



第一站......睇下先......吾買住......




喱樣就吾可以忘記買啦......



吾係玩就係食......







時間吾早啦......吾好忘記天黑前要揾到理想的地方紮營......


行一陣好啦.....


咁快就爆......


話未完就快天黑......超美......


好快揾到地點......雖然冇人理......但我地不可以太垮......隱藏D好......


紮營我最喜歡......


我最喜歡的飛魚......八號風球都試過......


搞惦間屋.....當然要嘆返個晚餐......


豐富的晚餐......但差左少少嘢......買左一包沖繩的米......
遺留在酒店......今晚冇飯開......早頭啦......



明天請早......
繼續分享沖繩(三)

沒有留言:

張貼留言