2014年6月22日 星期日

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(六)安田漁港-泡瀨景點-指定營地


不知不覺已經第六天啦......昨晚下半夜狂風大雨......
好彩我之前在石逢中加營釘......重新拉好營繩......
那怕紥營一晚......我都要做好......睡得安心D......



水浸就冇解.....因石屎地.....水渠又塞......
一定水浸.....今次带個營好舊啦......所以防水功能差.....


還有两晚要紥營.....所以要辛苦下老馮......



雨停啦......






但天氣吾係好穩定.....


好多珊瑚鱼游来游去......


三隻馬騮出動......
 


佢地揾食......我煮早餐......



雨過天晴......


希望暫時唔好落雨......


俾我地曬下嘢.....


執好晒......


幾乾淨.....



昨晚隻狗還以為我地來偷嘢......



我地係借......現在來還啦......


順便掉垃圾......啱好清潔工燒垃圾......最開心今日......吾駛四圍揾垃圾箱......


製冰......


搞惦曬......再落雨都冇問題......


探下佢俩個......睇下晚餐有冇餸食......



 

現在先有時間影張靚相......






做左咁耐抖下先......



有本地人上防波提釣魚......


今晚有餐食......



老馮好開心釣左两條魚....


我都影張相......


我地的小食......


趕路啦......要去另一個指定營地......


環境都吾錯......



太大雨.....只得貓貓去睇下......


煮食地方......



我地的目的地未到......




繼續前進......

差不多到啦......


入返D油先......
 

老馮......揾返個办事处在何方......要办入營手續......


兜左幾個圈先揾到......大約每位50港幣一日......



最緊要e返個肚......






又入貨......


寧静.....今晚一定超好訓......


俩條友第一時間當然睇海啦.....



冇嘢玩......返來幫手起屋......


我地紮49號營位......




四人快快手紥好啦.....


原來潮退冇嘢玩......



樹後就是大海.....

 個個都幾累啦......





 早D煮晚餐......我同老馮合作.....



快速食得......



沖涼入錢有热水.....


 

8:30落閘......冇嘢啊咁早.....


唯有自己煲水廁所沖......



早頭啦.....抖足精神......明天玩過......
繼續分享沖繩七......

沒有留言:

張貼留言