2014年6月21日 星期六

2014-5-10沖繩九日-自駕-露營(五)名謢-邊户岬(安田魚港露營)


今日已經到沖繩的第五天......來緊會連續紮三晚營......一切准备好啦.....
喱間我们住的酒店......環境都唔錯......去餐廳嘆個早餐先......


睇個天氣就知今日天氣一流......


 景色怡人.....



餐廳人少少......睇來食物都唔錯.....


今日好似大家著左制服......


豐富的早餐......



日日車尾箱都爆棚......嘿嘿......紮營地方不知水源如何......裝好水最穩定......


老天爺都幾關照我地.......



一定要去買魚餌......買魚桿......



二手車市場......


男士買完輪到女士買......



手作好靚......睇貓貓咁欣賞就知啦.....


今日行程正式开始......



睇到靚景忍吾住要停車欣賞......



嘩!!睇下佢俩個......超垮張......



我年紀大次次包尾......冇所謂啦......我要做功課嗎......影多D靚相同大家分享......


幾快跑落去......


我都吾執輸......


睇下佢俩個玩邊科.....





咁玩法天黑都去吾到目的地......





影返張靚相閃啦......


又落車三分鐘......吾好誤會......係影相.....


又停......


嘩!三隻馬騮走得咁快......
 

我又去......

 

揾咩......



潮退好多珊瑚啊.....




尋根究底......


我做咩??當然Send相同營友即時分享啦......


D珊瑚相唯有叫老馮影.....佢用潜水相機影......算佢啦有交功課俾我......
 


站站停......



一邊住宅.......



另一邊是大海......










在唔走天黑难揾地方紮營啊......


去埋喱個景點......



又遇香港遊客......影返個合照......


 好開心啊.......超爽啊......
 



大地在我脚下......



其實我有D畏高......影完相第一時間閃......


超級大浪......



喱处影完吾駛閃......






又來......冇解為左影靚相.....死撑......


睇住老馮我都驚陣陣......


又影得幾靚......
 


茫茫大海......


走得......下一站......


入左村啦......今日的終點站就快到啦......


話囗未完......要揾間餐廳e肚......掛住玩忘記未食啱......


购物......三點幾吾係下午茶.......喱到揾吾到餐廳食午餐......


玩到太興奮......都係測下血壓先......我一定正常......


到啦.....我最興奮......揾個安全地方紥營......喱處吾得......潮漲過吾到來......


都係返上來紮安全至上......一睇就知打風有幾勁......


分工合作......就快落雨.....先用石頭固定住先.......
我和貓开營......最紧要开定飛魚......老馮煮午餐......


好彩吾駛淋雨......慢慢嘆個午餐......



男士去揾食......貓貓小休......我就去巡視下環境......


如有時間係喱個內灣游下水爽啊......








 廁所在此.....門口還可以沖凍水涼......

趁未天黑我上防波提拍個照......







 前面是太平洋......如果吹季候風一定好勁......打風就更利害......



上面個臺我冇本事過去影.....唯有要老馮做功課.......





嘩!上面好大......







做完今日的功課啦......係時候准備晚餐.....








想行過去借两個箱.....但有隻大狗啤住我.....
都係要揾支嘢揸手先得......揾埋阿貓一齊......


隻狗凶到死.....阿貓比我更驚.....我地唯有静静地兜路行......搞惦......


出外露營都有咁的埸面都算吾錯啦......
 

做埋D功課......人齊就開火......


指定動作.....玩自拍.....


明天請早......


分享沖繩六.....

沒有留言:

張貼留言