2015年10月8日 星期四

2015-10-2三號風球灣仔渡假


明知打風爛玩精都繼續玩!
因老馮放假!其實都吾駛驚!
另類玩法!帳篷爛左可買返!
最緊要注意安全!八號風球都試過幾次!
當然是假期進行中先改掛風球啦!
嘿嘿!!喱处動作慢D都冇位!



經過成晚的狂風暴雨大棚還企係處!!!




現正掛1號風球!風平浪靜!
超好天!!


營地好熱鬧!


今日二人世界!去玩啦!


落雨閃啦!


各有各玩!


等我下厨煮两味!


食飽揾D野做下!



天黑前來左好多露營人士!


大風大雨係大棚內真係又幾舒服!



昨晚不知不覺來左好多人!




知掛三號風球開始有D人轍退!



三號風球!早上11大船停航!!


但還有好多大飛來!


多左两位爛玩精!


喱個棚是個大廳!帶頂帽就搞惦!
共有四十人來玩!


風雨亭爆滿!有人要避風雨都冇地企!



好耐冇試過四人幫出動!



老馮係处釣魚!原來係避雨就真!



今晚有魚食!



釣左一陣够食就收工!我地的魚獲!
營友都吾少!


我地係裏面煮飯仔!


准备晚餐!


豬手-蒸魚-煮菜我負責!


老馮豆豉雞柳鳳爪-蒜頭豆豉過蒸排骨!


營友煮飯-煲鱼湯-煎泥孟!


分工合作好快有得食!

飯後餘興節目!原來老馮都幾可愛!

營友的細營易控制!
我營又大-棚又大!
但老馮話放假吾想太辛苦!驚就返屋企!
大風大雨四人係大棚開餐舒服D!
聽落都有道理!明早睇下如何!


訓前拆左前後两塊幕!給大棚前後通風!
風雨同路人!雨停四圍八下!


嘩!!!個風超勁!!


冇眼睇!超大風雨冇可能拆大棚!頂住先!
好開心!冇諗到大棚頂得住!
但大風中拆大棚更難控制!
大小營加飛鱼都撑住!!


喱個避風处最正!


幾利害!


拆大棚啦!中間支桿8米幾長!因大風第一時間放低地下!
但都斷一節!断桿插穿猪腸!
换返一節桿!猪腸穿左隆冇影响!又可用得!!
個營太多泥沙啦!唯有去廁所個邊用水沖洗!!
再去風雨亭滴下的水!稍後返去再涼乾!!!

白頭浪太勁!一隻艇坐十幾人連行李!
差D反艇!!都係啱D轍!!!


吾該營友煮早餐!我地住左咁耐有排執!


两個傻人入左來吾想走!另两個傻傻地入來揾傻人!!
但四個傻人玩得好開心!
難忘的假期!!!


終於收拾好個亂攤子!!
好彩我帶左两個防水袋!!


要留的還在此!


我地四人最後一批轍!




再玩两手!


我頂吾順啦!好肚餓!!


或者有人會覺得玩下吾駛咁激!
但有時随意!睇下自己有幾爛玩!!
今次玩左一個好長的假期!!!
886!多謝分享!!

稍後還有中秋-國庆!
打風先出左!!







沒有留言:

張貼留言