2015年10月27日 星期二

2015-10-20大網仔两日一晚

 大網仔的天空满天星!
明天重陽大家又约埋一齊拾下拾下!!
喱两張相-隨队哥哥仔提供!


下午四點幾來到營地!


黃昏時的蚊轟炸我地!穿着衣服都照咬!真係吾俾面!


我都顧不得蚊咬!太靚的天空!影返幾張!



刹那间就天黑!



又係三條女!先頭部队!不過今次多四條仔!


搞惦!


人齊開始拾下拾下!




月光高高掛!


甜品!


水晶湯圓!


飽飽啦!繼續食真係吾惦!



两位哥哥仔玩相機!


我影人!人影我!


夜間自由活動!落海邊行下!


有人夜潜!


有人釣魚!


我都手痕玩下啦!


好的開始!


真掃興!啱起幾條!有班人夜潜過來!唯有返去早頭!



今次大件事!拎錯一張床!拎多左喱張椅!
椅同床差吾多大!老馮唯有坐係喱处訓啦!


營地都好熱鬧!也許交通方便!


來露營的人都吾少!


今次帶金字塔配小棚!



營友帶飛魚!


等緊老馮煮早餐!


三文治!



落到沙灘啱水退!我被美麗的景色吸引左!太美啦!!


老馮等緊我地!齊齊沿住海邊行!


景色怡人!


幾個爛玩精視察環境!







自由活動!



玩皮的馬騮!




睇下佢地有得玩幾開心!


十一哥行到邊影到邊!


又真係影得幾靚!





想静雞雞走人!


吾好留低我地!


有人上緊堂!


鬼主意!又想搞邊科!


玩左好耐啦!


嘆返個冰凍的豆腐花!


又開爐拾下拾下!



食飽執野超快!搞惦走得!


临走都要去幫襯下個茅廁!有人帶橡皮艇來出海!


下次再玩過!




886!


沒有留言:

張貼留言