2015年10月15日 星期四

2015-9-29國慶灣仔南營


黃昏我地又返入村啦!夕陽真係美!



好快又入村啦!



成條村静悄悄!!我地返來啦!!


亮燈啦!



今晚開餐人少少!


又一個晴朗的天氣!


美味的早餐!


喱個為我做的包包!



實在太好味!


大廚分咐一定要吃完!又玩咩!
嘿嘿!喱個位置網絡最强!



玩偷影幾開心!


幾休閒!


我又玩下反偷拍!


幾有心機!



多野玩!


又返來啦!


睇下佢俩個玩邊科!


都係出海玩多海鮮!



收獲吾少!


老馮啱啱好趕來打邊爐!




深夜的一場暴雨!營友的營水浸!
隔離的去水渠塞左!立即要通渠!


假期尾聲了!吃飽飽執野啦!


清場啦!好似未玩够!


指定動作!執執執!


洗洗洗!



老馮揾兼职!


我就舊地重遊!往時我喜歡紮喱处!



大家執到七七八八需要醫下肚先!



知你大人可愛!後面個一樣咁可愛!


老馮放假!我俩繼續玩多幾日!!


喱幾個爛玩精吾舍得我地!打完邊爐先轍!


886下次再玩!


國慶假期!自由行陸續入營!


繼續二人世界!!



886!




沒有留言:

張貼留言