2015年10月26日 星期一

2015-10-16大東山两日一夜

今晚是上大東山的好時機!天氣一流!
美丽的大東山!我地又來啦!



全隊共十一人!

3M伯公坳落車!


人齊11:45起步!


行夜山好好玩!人多更正!!


越行越大霧!




加油!


12:30到達今晚的終點!


隊友陸續到齊!


人齊來個大合照!


夜麻麻大家十分繁忙紮營!擠來擠去好熱鬧!


各位來霄夜!



深夜娛樂!繼續進行!
















留下美好時光!


日出啦!好美啊!









大東山又真係幾正!




大家互影!


我地7個營圍住間石屋紮!


煲D滚水沖個麵食!


咁靚的景色嘆個麵-飲D水都特别好味!

雖然好擠迫!但好温暖!



自由活動!拍!拍!拍!



做咩啊!想早D落山!



影張女子大合照放你啦!


第一批先轍!886!!



有的吾舍得我地!


哥哥仔是我地随隊攝影師!
手指所指個點是我地將要行上去的地點!


抓緊時間!立即出發!


回頭一望!我地都行得幾快!



喱幾個加埋幾百歲都超級爛玩!




終於上到大東山啦!

 


指定動作!


7位彩色戰隊!遇到7位黑白戰士!真搞笑!!


 留下個美好回憶!



繼續行程!


原來上山修行!

行啦!



又驚又喜又玩過!


勁!!


我都撑住!!


太餓啦!


行左個圈!返去執野落山啦!


好快執完!第二批行得!第三批住多一晚!886!!

2:45起步!


自己的垃圾要由大東山帶落山!
4:45完成今日行程!!梅窩嘆晚餐!!


886!!


沒有留言:

張貼留言