2015年9月23日 星期三

2015-9-18中秋前夕灣仔露一露


今年選擇在灣仔南營過中秋!
我地條村!




下午四點出發!


嘩!大件事咁多消防車!


預約大飛等緊我地!



原來塔門火燭!


飛快到營地!


營少少紮營先!




好快天黑!


准备晚餐!


今晚得我地五位村民!


最喜歡南風灣-好平静!


一早自由行就好熱鬧!


學生哥上西營!


老外都玩得超開心!


我地當然食得開心!


享受個過程!


又要做!


我都玩營-飛魚-金字塔!




又拉柴!


頂吾順-嘆一陣先!似吾似木乃伊!



爆冷-老馮今日入左來!


入來吹下水!休息休息!



夕陽西下!天氣漸漸清涼!


開檔啦!


亮燈啦!



各有各忙!


開餐啦!今晚多左老馮!



咁食法又肥幾磅!


早頭!


8點幾村民殺到!


又有野玩啦!


都係分開好D!正!!


喱邊開大棚啦!


 各位醫下肚先!



 又食即開海鮮!


囉返隻老馮嘆!


陸續村民入村!



van都揸左入灣仔!今個中秋超熱鬧!


小朋友都想上車玩!



再歡笑中終於搞惦個van!


盡情玩樂吾好忘記明天要返工!


886!稍後再見!!







沒有留言:

張貼留言