2015年9月11日 星期五

15-8-26貝澳五日四晚(二)

喱幾日天氣反覆無常!




早晨啦!小妹妹!


喱支桿當然不是我的!我一人出發已盡力啦!
帶吾到咁多嘢玩!昨晚都停電!嘿嘿忘記帶燈!!


睇下邊個來左!



吾係好識哦!


又想揾我開工!最低工資秋後算賬!


摆陣啦玩嘢!


喱招又駛得!幾聽話!


冇人睇到!静雞雞嘆下先!好快搞惦!


得左!今次我地八個營位全是女將!
搞惦個屋老細入來!


終於我收得工!有得玩啦!


姐姐你就未收得工!


營地非常乾静!


你又去邊揾食!自由活動!


Billy好休閒!



大棚和營燈速递到!

喱邊BBQ!


早頭啦!



明天見!




沒有留言:

張貼留言