2015年9月9日 星期三

2015-8-21貝澳三日二晚

貝澳好耐冇來啦!我又返來啦!
我喜愛大自然!更喜歡美麗的大自然!!



老馮急call今晚出發!我當然立即執嘢!!


晚上十二點前入到營地!


 營友還未訓!


今次两人當然快過我平時一人紮營啦!


霄夜啦!



周六早上沙灘十分寧靜!


嘩!昨晚黑麻麻睇吾到!差少少開吾到大棚!



好身手!超形!!



大樹遮陰!有利必有弊!!


立秋啦!晚上都吾駛開風扇!


營地十分乾淨!




自由行特别多!


地雷陣!!



美少女多嘢玩!



老馮都有嘢玩!



招呼吾錯!入營人士請坐!
十二點先登記入營!


小營友也來露一露!




營友.blog又相遇!!


貝澳大潮退幾時都多人掘蜆!我又去凑下熱鬧!!
 好耐冇釣魚!临時入營冇得買魚餌!!



 Hi!我又來BBQ!!





玩下啫!




飯前小食!



嘿嘿!分工合作!!




撑臺脚!



神祕人突然出現!




後面小朋友幾開心!



多年的友誼經得起風風雨雨!!!





老馮又有生日蛋糕食!!



大熱天時最好的消暑方法就是食西瓜!!


嘆完當然要做嘢啦!


嘩!太好味啦!!中招啦!!!
喱種蟲蟲專食帳篷!!
下次盡量不要紥樹底!!!!


營友的手信!




營友轍先一步!


两日两晚輕便行裝!



886!好快再見貝澳!!



沒有留言:

張貼留言