2015年9月11日 星期五

15-8-26貝澳五日四晚(三)

正!天氣一流!我地去行街街!



搭巴士出梅窩入貨!返來搭1號巴士先有分段3.2元就搞惦!


營友幾勤力揾食!



營友知我行蹤!來探營和露一晚!


真有心!


俩母子露一晚就帶個細營!


同我地唱反調!玩煮飯仔!



妹妹話冇牙咬!


我地BBQ!





嘩!天氣又吾錯!

 

真係吾贊得!又落啦!


雨中散步!



細細粒!


一睇就知好好味!



你够膽就切啦!


又晴又落雨!大東山騰雲駕霧!


大潮退!掘沙白的人从未减少!


我地去運動下!



老馮轉行踩沙白!


一陣收獲都OK!


各有各玩!


開火啦!幾日來都超級大風!所以要加紙箱擋風!


人多好办事!開餐啦!



真開心!盡情歡樂!




分两批轍!不知不覺玩左五日!
落雨執嘢就麻煩D!
營就吾怕濕!大棚返去再算!

佢地又去玩!摆明遲一日轍啦!




我食飽D拆棚啦!


分段做!拆間屋先!





啱趕到3S尾班由貝澳開出!




886!下次再見!!




沒有留言:

張貼留言