2015年5月12日 星期二

2015-復活節-灣仔南營(二)



灣仔南營夜景好美啊!!

同我一齊露營的營友提供!!


陸陸續續的營友轍退!




又有營友生日!阿仔速遞蛋糕!



海鮮檔!


准備今晚餐飯局!露營返去就要減磅!




多人做野好快上得菜!


速遞過去大飯堂開餐!


惦曬!


 開餐啦!




又多個蛋糕!飯後甜品!


老馮最開心有甜品食!



又一個熱鬧的晚上!



今日去遊船河!



搭船去搵食!






高流灣!











好耐冇來啦!


當然要遊一遊!行個大運!








下次來蛋家灣紮下營!






 喱處晚上釣魚_浮潛_捉下蟹都幾好玩!

其實冇營地一樣都係照紮!

識做就得啦!我地去沖繩也一樣冇營地都紮!

上船啦!下次來紮營浮潛!!


今次我地轍退先!




喱份差事老馮包辦!


個個家檔都吾少!


我地又見面啦!吾該曬來接我!



老友玩多兩日!886!







沒有留言:

張貼留言