2015年5月12日 星期二

2015-5-1<五一>東龍島露營(二)


昨晚的夜景實再太靚啦!!

這張想片是營友提供!!


太陽一出就好熱!

我都起身做下功課!

周圍八卦下!





頭班船的人一早來釣魚!










一個字"正"


太曬個個吾想郁!





攝影師快D出動啦!




幫我地影張合照!


甘快收檔!



老友探營!




冇搞錯!!老馮吾係撲蝶!


為左大尾魷!


今晚打邊爐超正!


老馮玩野多過搵食!


 

只要有得出動我就開心!


新鮮!!

 

又玩野!



老馮慢慢啦!


我地去娛樂下!


吾該影多幾張靚相!

 

欣賞我地幾個傻婆!





嘩!同時前後都有人影傻婆美麗的一刻!



神祕人原來正幫我地影緊下面幾張相!

好靚啊!


做完運動當然要嘆下!


成班人聚會當然吾少得吹水!




不知不覺又到黃昏!


魚仔煲湯!



有大尾魷!

繼續拾下拾下!


來左兩日都未去釣魚!

出來玩一切隨緣!


大家都有興致一齊去玩下!

深夜啦!我頂吾順!

鼻敏感!食左藥好眼訓!


早抖!明天再玩啦!






沒有留言:

張貼留言