2015年5月12日 星期二

2015-5-1<五一>東龍島露營(一)

好耐冇去東龍島!難得天氣一流!

又有三日假期!出發!!





大家營友隨緣!

有興趣就一齊玩!

前往三家村碼頭!

今日超多人!

我地共十二人!

好彩早到!否則要搭第二班船!
半個幾鐘 好快到!




我幾時都會行快D!

可影返張相!



因人太多我快速直行燈塔!

好在我第一時間到達!

十幾人先可能紮埋一齊!
 
來前已知制水!

所以我同老馮分工合作!

我紮營佢去搵水源!
 

滴左成個鐘!食水來前我已電老板娘留左!

搞惦個營!做下工課!好靚!!

















喱個營地由食環署管理!大家自由活動!


來遲一陣就爆曬啦!其實我行到氣咳!

老馮負責拖冰箱!冇解慢慢行!!







睇下環境!


各自玩野!


喱個天幕又是新過玩具!

超輕!!




百變飛魚(天幕)超好用!

























天文台話有雨!紮好營就冇問題!

後面不是紅旗!還有兩位營友明天到!


今晚打邊爐!大家愿意一齊分享!

就齊齊拾下拾下!






 喱張相我好喜歡!


 今日真係好疲勞!

我約左周公子!早頭啦!


 明天見!




沒有留言:

張貼留言