2015年5月12日 星期二

2015-4-24二人夜行東灣露營-釣魚(二)


好享受今次二人世界!

會多嘗試!

人多一齊玩要多多包容!互相配合和商量!共同進退!

2人玩就可以想去邊就去邊!隨時改變都冇問題!

預計2時回程!現開始執行裝!



執左一大半小休片刻!超級曬!!


准時2點出發!!


點輕裝都有40磅重!!


我都有30幾磅!


回程我地決定行另一條路!


太熱慢慢行!


夜行千万吾好行喱條路!安全第一!!




背上負何太重!唯有用埋手!



終於爬上山頂!


太美啦!



過左喱個山頭就到大灣!



好長的一個沙灘!


因太熱我決定行直徑!那條路太陰沈沈!

現比較蛇虫多!所以我專心行冇影相!

出左喱條路先拍個照啦!



那那那!又遇到啦!!


好快到最高點啦!



全程2個鐘完成!赤徑到啦!!


我翔哥哥細個時經常來喱處露營!







等4:30大船回黃石!!





希望我還有意志可以再來!

東灣_我最喜歡!!




沒有留言:

張貼留言