2015年5月12日 星期二

2015-4-24二人夜行東灣露營-釣魚(一)

突然老馮急Call!

今晚2人夜行東灣!!






近來老馮好忙!

我已接到通知暫停活動!

下午突然老馮電話"想出動嗎?"!

立即執野夜行東灣ok!太開心啦!執執執!!

一切准備好!只等老馮返到就起程!!

十點半出發!的士去到北潭凹!!



11:30公廁起步!



上次經過喱附近也見到青竹蛇!

其實并不奇怪!大自然就是這樣!


半小時到達赤徑!小休片刻!!


嘆返個霄夜!!


深夜1:30繼續前進!!




半個鐘到此小休!


朋友好多!但大家吾同的階段有吾同的愛好和興趣!

唯獨我身邊的他_默默陪伴我邁步人生......

多謝老馮!我會珍惜幸福!!


做好准備!好快入村!果然十幾隻狗!!

汪汪汪吵個不停!話是話我都幾驚的狗沖過來!


所以我行到飛咁快啦!到大灣啦!!


大灣沙灘好長!背著幾十磅沙地都幾難行!!

深夜3:30到達此處!今次目的地最難行喱段!!

抖順條氣先!應半個鐘可以完成!!


夜行山路會慢少少!有足夠的燈光問題不大!!





4:00目的地_東灣到啦!

行左兩個半鐘!!


用最快的速度開營!今日冇見到日出!

都係快速叉下電!訓醒先算!!




十點幾有人行山!




兩人一齊搵水源!




附近環境一流!十分寧靜!!




大自然到處都是營地!









面對大海超爽啊!!



今次又帶個新玩具_超輕天幕!又係新產品!



好滿意!



搞惦曬!嘆返個二人餐!!


嘿嘿!我偷懶!!


其實我係做功課!



坐係處其實好享受!!



老馮出動!


星期六都吾少人行山!




落沙灘影下我的營!真渺小!!


老馮叻叻!釣的水草我滾湯!!


我地釣魚好休閒!隨意玩下!



冇人吹水!今日有心玩下!



玩得輕鬆!好野有魚啦!


天氣麻麻!


夠二人晚餐!收工啦!


大廚出馬!我等食!


豐富的晚餐!


出來玩都是想輕鬆下!明天還要回程!

早D休息!!






沒有留言:

張貼留言