2013年10月23日 星期三

13-9-6貝澳過中秋節(三)

那.....那.....那.....今晚熱鬧啦......營友陆續返入來啦........



睇來今年中秋冇上年甘垮張......去八下......





同營友去做下功課......







喱條係我地露營之友條村......






我的大本營......






自遊行......








營友相認幾開心......





好舒服......





小朋友帶埋功課來做.....想當年我翔哥哥,星期五放學立即背住書包,跟住我上山下海......去到邊做到邊.....






大孩子出海玩.......應該話是去揾食......





都幾好收獲......





營友開始點灯啦.....





我好喜歡喱張相......貝澳過中秋....





等我也掛返個燈龍......











又是營友聚會的時間到啦......頭盘......





哥哥仔主持.....BBQ......








大家盡情吃喝玩樂......




當然吾少得生果盤......














玩的時間過得特别快.......早餐老馮搞惦......






營友开始轍退.....




我地應隻天兔關系提早辙退......





好開心的中秋晚......多謝曬各位營友帶來的歡樂......














沒有留言:

張貼留言