2013年10月24日 星期四

13-10-11灣仔露營(一)

近來玩得太多......老馮近來又好忙......我独自去玩.......都覺得有D過份......所以知營友出发灣仔都迟迟答覆吾到......


要入紙申請等批......好嘢老馮批左啦......我又獨自同營友去玩.....要住得舒服就要付出代價.....一人行裝都吾少......


好彩有顺風車......



11點幾出發......





醫左個肚先......一陣有排做......






1點幾到達灣仔營地......來得及時喱邊海景全部好似留俾我地......開工啦......各自玩嘢.....






我两姐妹一人一個飛魚(天幕)十個Luse營......





两隻飛魚又幾似一對拖鞋......





做完一樣還一樣......今晚我做飯桶......煮飯同菜......等老友斬料入來開餐......





烧鴨送到......





准時到達......食飽先再做......两條村一齊開餐......





早晨......



超好天......





開擋揾食......





陸續營友入營......









來到營地大家當然要溝通溝通啦......





肥叔叔都好努力......







嘩!!超多營......






靚女又玩邊科......





玩都要有足够的睡眠...........





真係超好訓......





玩完一樣......又揾144玩下......





喂開檯啦......




麻雀能醫百病......病左都要玩下先......





甘快又到晚餐.......





晚上自由活動......山火......大件事......超大風有排燒.......




沒有留言:

張貼留言