2013年10月9日 星期三

13-7-21貝澳露營

本來决定去蚺蛇灣露營.....又遇到有風球......但不知是否打得成.....都係安全第一......轉貝澳露營......



出門時天氣十今晴朗.....




第一次見到郵差叔叔送信到貝澳.....





差吾多放暑假.....睇來都吾少營......




果然特別多自由行.....





我好彩有老友關照.....好快起好大本營.....





又有營友來.....嘩帶埋甜品





又多個康少......





來下來下又多一個......





大家吾駛約定......來到營地自然可以見到老友記.....





咩事自由行圍住我地的營友.....





那那那話口未完又來多一家.....






喱個場面見慣啦.....奇怪......沙白掘极都吾會絕種.....




接近黄昏......沙灘變得很寧靜......





但另一處變得十分擠迫......我相信喜歡來貝澳的人......都希望政府有關部門可以盡早改善.....







阿茙整餅.....幾開心.....





我也煮晚餐.....開飯啦.....





今日起身當然多嘢執......玩一晚同玩幾晚都係要帶基本嘢.....





八卦完就要返去收拾啦.....






喱個Luse營係我最愛..........




由朝執到晚.....返屋企啦.....因下一站西貢灣仔見......









沒有留言:

張貼留言