2013年10月24日 星期四

13-10-4貝澳凑熱鬧

國慶營地要提早一個月抽簽攞營位......個人意見覺得很不方便......一個月內會有許多變數......


營地是政府為香港市民而設......去露營,是我們享受大自然......輕輕鬆鬆渡假......立税人點樣去


享受????大家睇下現在的貝澳......我今日去凑下熱鬧......影返D相俾大家睇下......




入大門口就好大分别......平日排隊企足幾個鐘......今日有傘,有椅坐......





好彩遇到營友讓個營位我住......





爆.....爆......爆......地雷陣......營友話好似去到祖國......到处聽到叫導遊.....領队......








我地營友的張臺都要被自由行搶戰.....左邊堆嘢自由行的......硬要一人一半臺用......而且態度好差.....


我地叫她來到香港營地需遵守營規......佢話佢大哂.....喜歡點做都可以......





潑婦罵街.......真羞恥......佢個邊有臺用但太陽曬.....所以就搶臺用......井底蛙......俾D利害佢睇下......






玩完一樣又有嘢玩.....是我最喜歡玩的......起個大本營......







三十幾號營位......全營只得一個水喉位......冇解唯有運水......





老馮話知你.....我出海.....









今晚老友來.....快趣開個營否則訓街都冇地訓......





貝澳唯有夕陽不會變......真迷人......





夕陽一落.....老馮收工......





我開工......





食左喱餐......還有宵夜......





老友就到......





老友的地雷陣......





爛玩精......发燒都要來訓街......





開火啦......





一早起身就玩嘢.....扭來扭去......一陣就搞惦......






老馮煮早餐......





喱邊當然要燒埋昨晚剩餘物資......其實老友間中見下面.....就算一晚都好......食食飲飲吹下水......






用海水劏魚......帶埋貝澳的手信返去嘆......







好快又見啦......



沒有留言:

張貼留言