2013年10月10日 星期四

13-7-25西貢灣仔露營又遇大風大雨(三)

喱個假期雖然落雨濕濕......但我覺得是另一種享受......





睇怕還有雨落......





又到清貨的時候......





老友轍啦......





我地遲少少......





老友記真有心......山長水遠來探營......這就是友情............見到面特別開心......






我都話啦......又落啦......好彩收左大本營......現在睇到好清楚......後面黑胶袋是睡房吾水浸......


廳在小島上都吾浸......現拆左營先浸......老馮睇熱鬧幾開心......





好多人被喱場雨搞到狼狽......






超大雨.....





雨過天晴......我Call大飛來接我地......





坐定定......





有冇嘢拎漏......冇就開船......





老馮上碼頭見到老友再玩過......





我有......





我都有......





明天要返工......冇甘爛玩......轍啦......




88好快又出發.....

沒有留言:

張貼留言