2020年7月31日 星期五

2020-6-1雷電交加兩晚24000閃電-西貢灣仔南露營

雷電交加兩晚24000閃電







又出發啦



灣仔南營露幾日


擇定位就立即開工


搞惦個雙金


明知有雨落一定帶床


搞惦內部裝修


今次有的大雙金
又有大單金湊熱鬧







看來喱幾日天氣吾錯




好享受這樣的生活



可愛的肥仔



趁天氣好盡情玩樂


忍吾住跳海


太爽啦


我都係喜歡搖搖下


又到黃昏


同老馮撐檯腳




有時同老友齊齊開餐





盡興


煲定蘆兜水清下火


朋友大灘行山入來探我地


再行出海下


喱個老入來一定玩幾晚先會走


嘩有點心食



住慣大金一定冇得返轉頭


一人玩多幾日一定玩大金


最緊要實用


一到喱個時間特別熱鬧



開餐啦



蜘蛛陣利害


話口未完狂風大雨
雷電交加撐住


水浸灣南
好彩我紮高少少


由凌晨零時至今早 7時
共14000次雲對地閃電
劃破夜空
終於雨停


好彩大家都安全
金仔又撐得住




近海邊都浸曬


蜘蛛陣都頂得下


走佬面




食飽閃啦



886希望下次見冇咁大鑊



走剩我地三條友


新鮮


早D搞惦個晚餐


三人都幾大食


希望今晚好睡D


又是一個雷電交加的夜晚


風雨比前晚更大
好彩半夜收左石台的天幕和鋁桿
白色天幕摺左一邊



昨晚黑色暴雨警告萬次雷閃



連續兩晚雷電交加相當驚心動魄
營友們慢慢清理





好在營冇水浸
萬樣事食飽先算




又落啦


而且越落越大



個個浸透曬


我地可以在金仔內慢慢收拾
吾駛淋雨


雨一停即時收個金仔


老友記早班船走



跟住下班船我地都走得啦


赤徑俾我的感覺十分寧靜






船長同我講
你老友在碼頭等你
出西貢冇車
可能要搭船出馬料水


剛好有的士入來
巴士全日停


原來山泥傾斜所以封路


又狂風大雨
好彩走得快


終於順利返到屋企


冇驚冇險又一個假期


沒有留言:

張貼留言