2020年7月8日 星期三

2020-2-11近排疫情的關係,多左入灣南露營


近排疫情的關係!多左入灣南露營!
 




冇得外出!只好去大自然吸收下新鮮空氣!


再次入灣仔南營露一露!
今次帶個3米高的蒙古包睡房!
2.7的大單金廚房和飯廳!


不知不覺好多營友都入營!



所以特別多金仔聚集!


2.7米高大單金!三個大門任開!


加塊六角妖形天幕!


幾有型!又多左地方用!


後面放個睡房一流!


金仔多變化!吾怕風雨!


個個跟我搞僭建!日頭出面坐!夜晚涼可以入金仔坐!


點玩都得!


嘩!好多金仔入營啦!大金內放個三人營!
半邊係廳!倆人用正!






細單金2.1米高!一人玩超正!


好耐冇見的1.3高的細雙金!可以紮地當屋!又可升高當天幕!



一到周末好夜都有船到!



熱鬧!



大霧好似籠罩南風灣!



白茫茫一片!如入仙境!





純白色的風景!靚!


云開霧散!



太場出來了!




每人都有自己喜好!



各自娛樂!樂在其中!












南風灣的日出日落百睇不厭!




購物必須!


步行30幾分鐘出海下!





搭小巴出西貢!


回程黃石碼頭搭大飛入南營!


天氣轉熱!換返個大雙金先!



2.1高大雙金!太熱時可以四門齊開!



晚上涼爽!只開一邊大門!
我最喜歡玩金仔!大風大雨就可以見証它的好處!
又實用!收起都十分方便!





露營最開心就是以見到許多朋友!自己喜歡點玩就點玩!
志同道合!吾駛約!見到我出發就會陸續入營!


煲水沖涼!煲湯!煲糖水!用柴爐!


一人玩一樣!似乎打邊爐的人對BBQ有興趣多D!


睇老馮玩得幾過隱!我當然最正!等食!


又要減減減磅!



老馮玩得幾開心!



海鮮!


大廚!



任君選擇!韓燒!



玩得開心!食得開心!睇到都開心!





柴火煲糖水一流!



炭燒正!




今晚收到通知!疫情問題明天黃昏封營地!
今晚食飽准備收拾行李!



天氣報導有大雨落!我同老馮決定趁早收左大雙金!


好彩收得快!落大雨啦!


大單金都吾細!所有行李入左!還可以放兩個一人營!


預計12前搞定我的全部家檔!


大家慢慢收拾啦!下次隨意!有緣再玩過!!
12點准時走得!Call船150蚊!


Call車180蚊!黃石碼頭接!


1個鐘左右就返到屋企!
886!!


沒有留言:

張貼留言