2020年7月21日 星期二

2020-4-28赤徑三日兩晚

赤徑三日兩晚







1點幾係黃石碼頭搭大飛


三人組合


1:30到達赤徑



老地方紮營


天熱吾係太熱


所以帶個超輕金仔玩下



一人住超大空間



今日吾算多人


喱個位睇日落幾正


咁就一天


晚餐各自準備


一人一味


方便快速
 

日頭有陽光就好熱
晚上都幾涼



鄰居來聚一聚
柴火煲蕃薯糖水


一早太陽就高高掛



大家自由活動


我去晨運


空氣清新


吸多幾啖


拍拍照


開始潮退


小朋友都一早來郊遊


咁靚的景一定吾好放過





喱邊紮左吾少營



嘩!越來越多人



好快滿座


行行企企又一天


今晚煲紅豆沙


熱鬧


三人餐


接近五一假期
好夜都有人陸續入營


喱個位一日行幾次
廁所必經之路
有D遠


等霄夜


出爐啦


今日30/4我準備撤退


營友來接我的位


我可以拎少D行李回家


我交更啦





幾好有人護送上船


時間剛剛好


886!!

沒有留言:

張貼留言