2020年7月20日 星期一

2020-4-23西貢私露


西貢私露








 晨早出發


自由自在



好快到步



各自建家園


享受自己喜歡的生活


金仔好快搞惦


然後內部慢慢裝修



好快到黃昏


柴爐出動



大家各自開餐
我倆拾下拾下



晚上都得十幾度



起返個柴爐取下暖




煲水沖身



有得玩就吾怕凍



早D返去沖返的熱茶暖暖身



晨早的鳥兒在唱歌


早餐啦


看來大家都好好訓
 

 特別喜歡下雨天
滴滴答答


在雨中有四個爛玩精
當然吾少得影相的我


好有創意


又到最熱鬧的時候



開爐啦


好快有得食




吹水八卦



糖水霄夜



晚安



一早老馮就去晨運



清靜



老友咁早


志同道合的老友自然會搵到我


參觀下豪華住宅


當然要招呼下老友記


互相分享的金仔



各位食得啦


特產


大海星


睇下佢倆人有冇偷懶


今晚得返我地兩戶人家



開火啦



幾好有人做我等食




慢慢來


慢慢燒





煲水就要大火


不知覺又一天



太陽伯伯好關照
曬野啦



最重要食飽先


曬乾啦收得
 

執好走得


回家啦88!!



沒有留言:

張貼留言