2015年7月16日 星期四

2015-7-3灣仔三日两晚盡情玩樂

天公作美!又出發!
難得大家互相配合!盡情玩樂!
我好享受休閒的露營生活!!



 今天我又是同村民一齊出發!
老馮明天先入村!


好快入到村!


有村民指揮交通!



我地條村好熱鬧!




出海揾食!


營友今晚够開餐!


又到黃昏!



村民放工返來啦!


好多手信!


出海的村民返來一樣豐富!



辛苦晒!開飯啦!


慢慢嘆海鲜!!



一早就同村民去八掛!
喱架放左氣好方便!


一人來露營幾瀟灑!



嘩!超快!!886!


營友送給我的魚獲!!


又有營友一家大小來露營!



享受人生!



小食!



包水餃!




大食!


冇去魚樂!就娛樂娛樂!


又有食!食個冇停!


村民出海啦!


等待村民返!


 返來啦!超型!


超大!

老馮趕得上凑熱闹!


也趕上做大廚!
人齊開餐啦!


深夜早頭啦!


一大早搞清潔!


因天氣變幻莫測!
突然吹強勁東風!我已經快速收左大棚!




轍退前清倉大行動!


今日大轍退!




冰凍杂果涼粉!正!!!


两點幾村民轍啦!

因太早我地玩盡D!


五點轍啦!


886!斷斷續續玩左一個超級開心的假期!!
多謝大家分享!!!




沒有留言:

張貼留言