2015年7月15日 星期三

2015--6-30灣仔三日二晚


老馮突然話我知放两日假!
正!立即細營换大營!
繼續灣仔南營!!



又返來啦!


 嘩!西邊都冇人紮營!



但今次我都选择紮原位!
老馮今晚先入村!
我開始搭棚!


起屋!!


起好先發現營底有支釘!
立即起營底!喱D就是被人遺留的!
真好彩!踩落去就大鑊啦!



黄昏前搞惦!去探下營友!
營友話幾日海水好濁!冇落水揾食!
放工啦!村民陸續入村!


開始煮晚餐!



開餐時間!武媚娘開場!


餐後甜品!

 



又是一個晴朗的天氣!


雖然好熱!但有陣陣海風超級正!

MiMi探MiMI!


馬不停蹄!886!


油甘子晒干沖水飲好有益!


自助式早餐!


老馮吾釣魚!坐係处好享受!


 南風灣的蜆超好味!盧兜煲水飲好清涼!


各樣海鮮去深海街市買!



各位開餐時鐘已響!

 


未停過食!食飽要散下步!



太陽太勁!個個懶洋洋!



一睇就知最勤力喱幾位!


掘蜆要付出!



那那那!有冇見過開餐前要清潔!
幫助消化!!



正常飯後清潔!



個個大食又要返去出購物!


村長.老馮和我留守大本營!
 

 晨早好熱鬧!學生開餐!


 節目一個接一個!




清静晒!


村民返來交更!


五點鐘我同老馮行出海下!


牛BB好得意!


大約行二十幾分鐘!



姑姑好靚!



就到啦!


見到啦海下村!曾經經常到海下露營!





二十五分鐘!老馮不是行到氣咳!
話我話到氣咳!行得慢!
話知佢!例行影我的相!
當佢唱歌!!!


小巴好快出到西貢!
指定動作行街街!食埋個晚餐返屋企!!


886!明天見!




沒有留言:

張貼留言