2015年7月22日 星期三

2015-7-18籮箕灣两日一晚

雖然天文臺話有雨落!
但我同老馮都決定出發!
吾同的天氣吾同享受!




要行少少山路!輕裝出發!




東涌搭11號巴士_水口村落車!


由此路前進!


點解冇落雨!而且超晒!

就算露一晚都要帶基本的嘢!
喱條路都幾好行!


十幾分鐘到達營地落山路口!
由此落山就吾能拖車!
所以我特別分两個箱!

好快見到營地!


清凉的山水!



廁所!水源!


露營守則大家都應遵守!


吹南風!沙灘全是垃圾!


每次指定動作!


沙灘專用!



全營地得我俩人!


我選頭位!好喜歡喱種感覺!


老馮十分享受!


小息片刻!我都吾執輸!



吵雜中惊醒!
有露營人士來紮營!


老馮出動啦!



好的開始!


我都玩一陣啦!
太多垃圾!


都係返去開餐!


釣左一陣夜水!
結果是失望!
老馮返去看牛牛!


喱處最享受-寧静!
昨晚凉浸浸溪水沖涼!
一覺醒來十點幾!超正!!
本來想浪漫D-雨中散步!
但一睇又是一個晴朗的天氣!



 周圍散下步!



昨晚來的營友!好輕便!


 來露營的人吾多!



早上都有D人尃程來釣魚!
老馮懒洋洋!睇人地釣魚!


結果都係轍!
 

嘆個清淡D早餐!





都吾少行山人士經過!
在此嘻水抖涼!




又是一種享受!


真想在此住多一晚!



下次再來啦!



嘿嘿!有人跟蹤!
喱处冇綱絡!
好開心!露友來探營!


我地三點三是午餐!



差吾多黄昏前離營!
天黑前上到路面!



好快搞惦!
我地最早到!但最後轍!



天開始暗!






我當然是最後一個!
影返幾張相!


十幾分鐘上到路面!


今日两架車選擇11-11A!


886!下次大家一齊再玩過!






沒有留言:

張貼留言