2015年7月14日 星期二

2015-6-23福建四日三晚


今次又出发北上!出門時突然狂風雷暴!
好彩沿路去都有瓦遮頭!

福建泉州!





一人行李!


出門最好預早多少少時間!
一早綱上訂左票!但都要排45分鐘取票!


4個鐘高鐵好快到達泉州!


以免回程又要排队取票!
先取定票方便計時到站!
時間啱好_接我架車來左啦!



泉州近年变化好大!


見到山上騎馬之人是誰!
鄭成功_眺望前方是臺灣!


入市區啦!


等我分享下大學的生活!





短短幾日當然要馬不停蹄!
探老友_其實有事要辦!




下一站!


郊外同市內好大分別!






喱處好清淨!


逗留片刻繼續行程!
 

大學的生活好有規律!
午間一定要午睡時間!
我就悶得抽筯!


我只是校園四處去行下!
離開學校我就會迷路!




好休閒的生活!


這是學校其中一間飯堂!
一日三餐到時間就來開餐!







食飽想去兜個圈影下相!
突然落起大雨!真掃興!唯有避雨!!



一睇就知場雨有幾勁!




今晚要聚一聚啦!




又要閃啦!


12:30泉州-深圳北!
老馮放工我就返到屋企!
現在的交通真方便!


開車啦!



慢慢嘆個飯合!


一瞬間就到深圳北站!


886!期待下次!!




沒有留言:

張貼留言