2020年10月13日 星期二

2020-9-30中秋-國慶在西貢大浪東灣露營

中秋- 國慶在西貢大浪東灣露營!





8點幾的士去西貢!


近排天氣麻麻!一吹東風就怕冇船出!
去咸田的船都吾出!唯有搵大浪西灣士多張記!截我們去咸田!


今日得11點得一班船!


船長大浪西士多張記老板!


難怪冇船去咸田灣!超大浪!拋得好勁!真係要楂實D!


飛得好快!第一站大浪西灣!



幫老板落貨!


老馮吾舍得老板隻貓貓!上年中秋我倆係西灣露營!


今年諗住去遠少少冇咁多人!東灣今日船去吾到!
就由咸田灣行過去!


好彩船埋到咸田!如果吾係就要係西灣紮營!


成功登陸!


慢遊大浪東灣!



我和老馮各背五十磅!四天糧食等等!


大浪灣沙灘太長啦!


烈日當空!熱熱熱!


上左喱個山頭超涼爽!



吾可以坐太耐!繼續前進!


翻山越嶺!



終於到達最難行的一段!


一個接一個慢慢行!


安全第一!


 老馮最後一個落!


順利到達目的地!


東灣我又來啦!


各自選定地方!立即開工!



暴風雨打到來!


金仔撐得下!黑色暴雨剎到來!只要有準備!吾需擔心!


明天會更好!


太陽出來了!昨晚一場大雨!晒一晒!


暴雨後!溪水上漲!食用全靠它!


雖然行得辛苦!這樣的環境感覺超舒服!


我們包場!


只有海浪聲!



它給我一種舒服和輕鬆自如的感覺!


如果冇船來咸田!我都會選擇徒步來東灣過中秋節!


多么美麗的大海!


開心到飛起!


女人就最愛美!


實實在在搵餐食!


上網吧!營地冇網絡!只有喱處最強!


今晚中秋!早D食飯!



賞月啦!


嘩!都幾有過節的氣氛!




又話幾日天氣都好差!其實我決定左出發!
天氣不會影響我的決定!


幾好天!又賺左玩!



好陽光影相一流!



分工合作!




朋友今日回程啦!下次再見!


自由活動!我同老馮去釣下魚!






月到中秋分外明


不是月光!


有人求救!直升機沙灘降落!



今日準備執包袱!趁好陽光落溪洗左個營先!



好快哂乾!


3點前開始慢遊!




回程!




拜拜東灣!


老馮做先鋒!


轉頭落來幫幫手!我跟尾!


一個跟一個慢慢上!背包太重特別小心行!





最難行段路過左!


人齊繼續!


落山啦!


指定休息地點!


老馮對鞋要飲水啦!


甩底都要堅持行返屋企!


大灣真有排慢行!



嘩!咸田人山人海!



我地都係安記休息下!等太陽西下先行去赤徑!



最高點等齊人落山!


赤徑遇到老友!


夜航前上到快艇!


東灣徒步赤徑3個鐘!大飛黃石碼頭完成!


愉快的假期順利完成!期待下次!

四日三晚的糧食!

再見!!




沒有留言:

張貼留言