2020年10月30日 星期五

2020-10-18西貢野營

西貢野營!





終於有得出發啦!


好快到黃石碼頭!


12點船到!



塔門!


順路裝袋水上山頭!



有幾年冇來啦!


剛好有人走!


我又紮返老地方!


天氣涼左!我今次選擇用蒙古包!

好快到黃昏!

夜間溫差差好多!風也明顯大左!


今晚拾下拾下!




拉埋紋沙門冇咁大風!



今日星期一!隔離左右的營友一早撤離!


早餐麥皮咖啡腸粉!


搵食牛牛最叻!



嘩!大搜查!


牛大哥睇住間屋!


希望間屋冇爛!


老馮話冇眼睇!

老馮探小馮!



我間屋就在左前方的山頭!

都係喱隻牛大哥識食!

今日石灘都算乾淨!

找亮點!


玩夠回府啦!


大自然真美!


兜左個圈真爽!




好彩牛牛冇來搞搞陣!



風大左!早早上鋪!


好大食!好彩牛大哥吾知!


涼涼地早睡早起!


晨早不速之客!



原來牛大哥怕曬!

慢慢開門千万吾好激嬲牛大哥!牛咁大的眼畀住我!好彩冇拆我檔!

安心繼續發個靚夢!

夠曬清靜!

分工合作!老馮執行李!我準備早餐!

牛牛又反檯!

老馮今次忙過返工!幾日都要幫手趕牛!


牛眼真係利害!見到我煮好即時沖衝過來!
唯有老馮坐鎮!

食飽執返乾淨順便掉埋垃圾!食物入返冰箱!用金仔最好!

去遊島!


紫背天葵清熱解毒!



漁民新村!



咁好環境嘆下先!



點幾的大船到!

大風!


大浪!



好靚!


差吾多要返去收蒙古包啦!


正!對住個大海冇得頂!




牛牛無處不在!



蒙古包好快收好!趕到3:45班船!




三日兩晚好快過!


886塔門!


再見!!



沒有留言:

張貼留言