2020年9月26日 星期六

2020-9-18西貢野營四日三晚

 西貢野營四日三晚





天文台話喱幾日有雷暴!
冇諗到個個都咁爛玩!
照原計劃出發!

太好啦!我地包場!


時間剛好!好彩紮好營!




老馮真爽!


又到晚餐時間!


落大雨拉埋個大雙金冇得頂!


寧靜晚上超好訓!


青山綠水!


晨運一流!




四圍行!



近來雨水多!水源充足!




此處環境吾錯!


近水源!


下次又來玩幾日!



落雨前及時趕返來!



老馮又趕下場!

都有少少收獲!



我都係煮返個晚餐!




夜深人靜!晚安!


又話四日都雷暴!

咁好天!

藍天白雲!


影D相特別靚!


我都吾執輸!



影返幾張!



直升機出動就未事!


又有行山人士求救!


兩位營友今撤退!


886!



我地玩多一晚!


雙金內有足夠的活動空間!落大雨都冇問題!


黃昏時同老馮拍下拖浪漫下!





浪漫不能當飯吃!


實在D煮飯食!



天文臺話今日有雨落!


撤退我習慣一早起身收左睡房先!
然後食飽!慢慢收家檔!


轉眼之間大雨就殺到來!




好彩間中停雨!快速收雙金!


搞定走得!


睇來又有大雨到!



4:40大船就到!



平日下午得一班大船返黃石!



好快到黃石!


紅雨前回到家啦!886!

沒有留言:

張貼留言